Política de devolucions

La nostra política de devolucions es regeix pel Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris, així com per la Llei 7/1996 Ordenació del Comerç Minorista, modificada per la Llei 47/2002 per a adaptar-la a la Directiva Europea 97/7/CE.

En aquest marc, els clients d’Ètica compten amb un termini de 14 dies per a exercir el seu dret de desistiment realitzant una declaració inequívoca en la qual s’assenyali la seva decisió d’anul·lar les seves compres.

 

Com fer una devolució?

Procés de devolució: Per exercir el dret de desistiment i devolució, el consumidor i/o usuari ha d’enviar un correu electrònic a info@eticataradell.cat per comunicar la devolució. La comunicació ha de comptar amb les següents dades:

  • Dades indentificatives: nom complet
  • Motiu de la devolució
  • Enviar fotografia de l’estat del producte

Un cop sol·licitada la devolució, ha de preparar el paquet en les mateixes condicions i amb l’embalatge rebut en el lliurament. Una vegada Ètica hagi valorat l’estat del producte a retornar, enviarem un missatger perquè reculli el producte i retornarem els diners mitjançant una transferència bancària en un màxim de 7 dies hàbils des de la recepció correcta.

El client assumeix les despeses d’enviament per devolució que dependran del pes i el volum.

Excepcions: d’acord amb la llei vigent citada a l’inici d’aquesta pàgina, NO s’accepten les següents devolucions:

– Articles que no siguin aptes per a la seva reventa. Han de tornar-se en les mateixes condicions en les quals han estat rebudes, amb l’envàs original individual i totes les seves etiquetes, en perfecte estat. No s’accepten articles usats.

– Articles que per al seu ús estan en contacte amb el cos. En aquest tipus d’articles per motius d’higiene, no s’accepta la seva devolució ni el canvi. Exemples: roba interior, sabons o xampús sòlids utilitzats, productes a granel… Només s’acceptarà la devolució en cas que només s’hagin obert i es retornin en el seu envàs original i amb totes les etiquetes intactes.

 

Cancel·lacions de comandes

Les comandes es poden cancel·lar en qualsevol moment mentre que no hagin entrat en fase de preparació o enviament. Si la comanda té un o diversos articles per ENCÀRREC, no admet cancel·lació ni devolució, tret que la cancel·lació es comuniqui en les primeres 24h des de la data inicial de la comanda.

La comanda es pot cancel·lar en cas de retard en la data de lliurament, sent aquesta diferent de la facilitada en el propi article en el moment de la compra.

Ètica es reserva el dret de cancel·lació d’una comanda en cas de:

  1. Fallada de sistema: si es produeixen errors en la comanda per errors en el sistema es considera un cas de força major en el qual ens reservem el dret a cancel·lar la comanda per a garantir el millor servei al client.

  2.  Error d’estoc: a vegades, encara que no és habitual, pot haver-hi un lapsus de sincronització i actualització d’estoc per concórrer dos o més compres simultànies sobre la mateixa unitat. Això pot passar en articles amb ofertes agressives i alta demanda. En aquest cas no podem garantir les dates de lliurament del producte i ens reservem el dret a informar-lo, cancel·lar la comanda i retornar l’import immediatament.
Shopping Cart